Devloper123's Forums

Welcome to

Dev123's pic

's forums!

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-12-24 03:48:27

yaya2017
Devloper Pro
Registered: 2017-08-22
Dev Dollars: 1,623
Bank: 0

eindelijk dat het niet noodzakelijkerwijs van designli

Dagen voor vandaag onthullen we konden praten met Jerry Lorenzo praten over het komende bereik. Hoe nederig hij ook mag zijn, zijn drukke schema ziet een stuur in de ene hand en een telefoon in de andere met herinneringen Nike Air Zoom Pegasus 35 Mens aan de '86 Celtics als Nike Air Max 95 Femme de blauwdruk van dit alles. Fear of God's basketbal-tijdlijn gaat over van hofge?nspireerd naar rechtsvoorbereid en Lorenzo beschouwt dit moment als een 'self-fulfilling prophecy'. Hij drukt het verhaal uit dat komt door dat simpele gevoel om een ??paar Jordans voor Nike Air Presto Mujer de Nike Air Presto Mujer eerste keer te openen - alleen Lorenzo streeft er niet alleen naar om die emotie terug te brengen, maar in feite om hem te verheffen. Met een alles-of-niets aanpak zul je een mix van eer en vertrouwen vinden als hij herinneringen ophaalt aan het proces. Ontdek waarom Nike Air Max 2017 Dames Lorenzo ernaar streeft om de geesten van het verleden van Nike Basketball te doen herleven in onze exclusieve conversatie hieronder.
Dus het was de eerste keer dat ik denk dat beide dozen even belangrijk waren, en dat was dus een beetje het kader waar we toen mee hadden gewerkt bij het Nike Air Max 2017 Femme ontwerpen van Nike Air Max 270 Dames de basketbalschoen. Nu zijn hiphop en mode meer dan ooit verbonden met sport, vooral met basketbal. Pre-game-aankomsten zijn mini-modeshows. Wat zijn uw gedachten over hoe sterk deze verbinding vandaag is?

Ik kan het altijd terug traceren tot toen ik op de middelbare Nike Air Max 95 Womens school en Nike Air Presto Herren op de middelbare school zat. Het was niet per se de aankomst van de tunnel of het voorspel, maar Agassi speelde op het tennis en het was Jordan op het basketbalveld waar veel off-court en off-the-field tennis spelen waar die stijl overstijgt. We waren op zoek naar deze Nike Air Max 97 Womens jongens en hoe ze presteerden en wat ze droegen toen ze optraden en we waren alsof we dat in onze mode hadden opgenomen. We hadden Jordan met de kortere shorts en de biker shorts eronder. Iverson met de spier-tees onder de Hoyas-trui en Agassi met de polo's en short-shorts met de Nike Air Max 2017 Mujer sokken en Nike Air Max 2017 Womens alles. De kleurstelling was geweldig. Je bent erin geslaagd je eigen levenservaringen te kanaliseren in Fear of God - of het nu persoonlijke obstakels, familie of andere momenten zijn - en je eigen verhaal te vertellen via elke verzameling. Kun je praten over enkele Nike Air Max TN Damen persoonlijke details Nike Air Pegasus 89 Damen in de Basketball-sneaker van Fear of God?

Ik denk dat de verzameling als geheel een beetje mijn perspectief is op basketbal, de mode rond basketbal en de dingen die de meeste invloed op me hadden. Ik wilde die invloed op me nemen en die emotie aannemen en moderniseren Nike Air Max 90 Damen voor de tijd van Adidas Superstar Mujer vandaag. Met de basketbal-sneaker begonnen we met referenties. We zijn begonnen met duizenden Nike-referenties die de mens proberen te lokaliseren, zoals waar komt deze emotie vandaan? Ik realiseerde me eindelijk dat het niet noodzakelijkerwijs van designlijn of kleur Nike Air Presto Femme www.daviddenardi.fr of vorm was, maar het was die emotie waar ik achter aan zat. Het was een gevoel. Het was geen ontwerp, het was geen kleur, het was geen schoen. Het was een gevoel om voor de eerste keer iets nieuws te zien. Het was een gevoel om een ??Jordan te zien die voor de eerste keer Adidas ZX 750 Femme die nieuwe handtekening brak en niet aan iets herinnerde.

2018-12-24 03:48:27

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer