Devloper123's Forums

Welcome to

Dev123's pic

's forums!

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-12-21 08:24:21

yaya2017
Devloper Pro
Registered: 2017-08-22
Dev Dollars: 1,623
Bank: 0

n coaches en teamgenoten deelden dat vertrouw

Het geroezemoes in het American Airlines Nike Air Max 90 Femme Nike Dunk Sky High Womens Center bouwde met elk schot dat het rookiehit trof tijdens zijn one-man comeback tegen Nike Air Vapormax Mujer de Houston Rockets: de open corner 3 om Dallas's achterstand naar 5 te brengen met 2 minuten, 49 seconden over - zijn 10 stenen onder zijn de vorige 13 opnames die avond waren op het moment totaal irrelevant in de geest van de vroegrijpe tiener - blies hoop in het gebouw. ??De 28 voet stepback Doncic zwaaide over de uitgestrekte arm van centrum Clint Capela de volgende rit door de rechtbank.Muscling PJ Tucker op een pick- en rol het volgende bezit, waarbij de stoere, volwassen verdediger op zijn heup komt tot hij op zijn plek kwam en ruimte cre?erde Nike Air VaporMax Dames om een ??spannende dobber te laten zinken, bevestigde dat er iets bijzonders aan de hand was. "Hij Nike Air Max 270 Donne vindt het moment leuk," Barea zegt. "Hij houdt van de lichten." Hij speelt graag tegen de sterren.Nike Air Max 270 Womens  Hij houdt Nike Air Pegasus 89 Damen van het spel. Hij heeft plezier met het spel. Hij weet dat hij goed is. "Nadat www.martijnvanbelzen.nl de raketten waren overgestapt, nam Doncic de grootte van Capela op en ging een van de meest mobiele grote mannen van de competitie er dom uitzien. Een harde dribbel aan de rechterkant was overtuigend genoeg om beide voeten van Capela in de verf te krijgen als Doncic sloeg op de remmen en zette het in omgekeerde richting, en liet de plotselinge vertraging en koerswijziging zien die vergelijkingen met de regerende MVP James Harden veroorzaakte.

Zelfs Harden kon niets anders doen dan toezien hoe de meest gehypte Euro-prospect ooit een start-up kaatste, Nike Air Vapormax Womens het signature moment tot nu toe van een sensationeel rookieseizoen. "Ik zou geschokt zijn als het zou Nike Internationalist Femme hebben gemist," zegt Harrison Barnes, die zijn rechtervuist sloeg voordat Doncic zelfs de Adidas Arkyn Femme foto liet schieten. Adidas Deerupt Womens "Hij speelt gewoon niet als een rookie in grote situaties," zegt Dirk  Nowitzki. Terwijl de menigte uitbrak, viert Doncic een tokkelargitaar terwijl hij door de baan loopt. met een scheve grijns op zijn jongensachtige gezicht. Hij was niet verrast door zijn persoonlijke 11-0-run, maar hij had het zeker naar zijn zin. In zijn hoofd was het een kwestie van hoe hij de Mavs de leiding zou geven als ze de bal opnieuw zouden pakken, niet als hij zou kunnen. Zijn coaches en teamgenoten deelden dat vertrouwen, legden de bal in de handen Nike Air Max 2017 Femme van de voorganger van Rookie of the Year en lieten Doncic zijn ding doen, waarbij DeAndre Jordan Nike Air Vapormax Dameneen hoog scherm instelde en de andere Mavs de vloer op een rij zetten.

"Hij speelt met die vreugde elke Adidas ZX Flux Femme keer dat hij op het veld zit - die lelijke glimlach die hij heeft", zegt Matthews, zelf  grijnzend. Het is een Adidas Temper Run Femme zelfverzekerdheid die zijn ervaren teamgenoot amuseert en ontziet. "Hij mag een 30-voet stepback schieten en het kan niet ingaan; Coach: 'Ik wil het niet meer zien!' ", zegt Harris. 'En hij mag nog zes schieten, maar dat is precies wie hij is en hij zal ze maken, wat dan ook.' Maar als Coach me dat op 20, 21 had verteld? Ik gooi dat schot in de vuilnis, ik doe het weg. Hem? Hij schiet acht meer. Maar dat is wat je moet zijn om te overleven in deze competitie, om zo goed te zijn als hij is. "Zijn swag - dat is een deel van wie www.rossellamilone.it hij is. Onge?venaard voor een 19-jarig kind. Ik heb nooit zoiets gezien. "" Je moet met JJ Barea www.richkin.co.uk praten, "zegt Mavs bewaker Devin Harris. "J.J. gaf hem de pas."

2018-12-21 08:24:21

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer